TRAFFIK dari SEARCH ENGINE

SEMUA BLOGGER MENGIDAMKAN TRAFFIK DATANG DARI SEARCH ENGINE... hehehhehe so apakah rahsianya...hehehheheheh...ok tak nak kongsi banyak-banyak coz aku pun tak tau banyak so...ape yang aku tulis nie adalah dari pengalaman aku sendiri..
kalau ader yang nak tambah silalah taip kat ruangan komen....jangan kedekut ilmu....satu bagi 10 datang...TU YANG AKU AMALKAN...

1. Ok....tajuk kene sesuai dengan blog yang kita pilih jangan lari sedikit pun....untuk yang masih baru....so...google suka kalau kita cerita tentang batu aje....sampai beribu-riban post tentang batu...
tu aku bagi contoh...

2. kurangkan masukkan you-tube....google suka pada penulisan....biar ringkas...tapi padat

3. Linkkan atau tukar link dengan blog yang ada hubung kait dengan tajuk kita.....tu lagi cepat diindex oleh google...batu dengan batu....jangan batu DENGAN travel......out of servis..

4. Banyakkan komen di blog yang ber PR tinggi....blog yg baru jangan pula tak komen....coz...nasib kita tak tau....rahsia nie...

5. Tinggalkan komen sebanyak mungkin pada blog kesukaan anda...


OK...untuk yang ini visitor yang datang sekitar 12 hingga 20 dalam masa 24 jam...so...cuba dan lihat hasilnya

No comments: